Monday, October 1, 2012

1.Oktoober

Hellouu.

Laupaeval oli rahulik paev. Passisin paeval kodus. Kaisime Ninaga poes, meil oli natukene asju vaja, sest ta pidi kypsetama sokolaadikoogi ja mina kypsisetordi tegema. Tema sai enda koogijaoks vajalikud asjad, mina aga mitte, sest siin pole selliseid kypsiseid mida vaja, kohupiim on haruldane asi niiet jah, oli veidike raske saada neid asju. Igatahes ohtul hakkasin tegema seda, mingi peale kaheksat vist. Tegelikult saaks selle valmis mingi pooletunniga, veel vahemgi, aga mina tegin seda kella yheteistkymneni. NAgu midaiganes, ja mul polnud orna aimugi, kuidas see maitseb. MIngi poole kaheteist aeg laksin magama ja arkasin yles mingi 8.50, Charles ajas yles, ytles, et pean valmis panema ennast kiriku minekuks, lahkusime alles 10.20 :) normaalne laks. Seal olime mingi poolteisttundi. Polnud yltse paha. Lahen ilmselt jargmine kordki.
Peale seda olime mingi pool tundi kodus ja kaheks saime YFU orientatsioonile. Sinna pidimegi viima koogid ja vrgid. Olime seal kuksil poole kuueni vist, natuke veidike vahem. Arutasime igasugu asju ja saime sealt ka endale pluusid :) TAgasitulime, ss hakkas kovasti sadama, myristas ja valku loi :) ja rahet sadas kovasti. Ss tulime koju. Ohtul mingi aeg laksin dussi alla kell 11 kuskil, ja kui seal lopetasin pidin louna endale valmis tegema. Ja siis tuli Debbie yles ja raakisime asjadest ja sain lopuks alles peale kolme magama. Vaga ulme tegelt. pidin pool seitse juba arkama. PM sain kolm tundi magada ainult, aagh, see oli jube. Terve paeva magamata, varsti lahengi.




Tana oli koolipaev. Esimestes tundidest midagi erilist ei teinud, aga kirjnduses pidime essee tegema aga ma ei saanud arugi asjast midagi, ja siis ma kirjutasin sinna kirja. "Olen vaga onnelik, et meile on antud voimalus selline asi kirjutada, Kahjuks olen eestlane ja ei saa sellest suuremalt osalt jagu" jne. no, peale seda vaga midagi ei toimunud. Kaisin jalkatrennis jalle. Loin jala ara aga pole hull. Kirjutan kohe, kui voimalus on jsa kui on midagi kirjutada, igaljuhul jah, kypsisetort laks peale ja pean seda ka teinekord tegema. Ja retsepti pidin ka andma. Aa, moned vb teavad, et ma ei pidanud esialgu siia perre jaama, aga siiski jaan. Nemad tahavad seda ja mina tahan seda. igaljuhul olge terved :) TSauka

No comments:

Post a Comment