Saturday, October 20, 2012

19. Oktoober

Nii... hommikul oli jube vihmane. Pidime bussiga minema, sest Debbie magas. Arkasin 6.30, tegin toimetused ara, ja lendasime bussijaama poole. Bussi sain, olin labimarg. 
Esimene tund oli mate, mis oli lihtne. MA ei saa aru, kuidas moned arvutada ei oska. Yks tyyp kasutas kalkulaatorit, et teada saada, palju on 300+90. Vaga ulme. 
Teine oli arvutiopetus, kus meil opetajat polnudki. Terve tund passisime klassis, aga opsi ei tulnudki. JA me olime klassis, kus arvuteid polnud, sest arvutiklassis tegid teised testi. Seega ops pidi meile lapakad valja jagama, aga kuna teda ei tulnud, ss me neid ei saanudki. 
Kolmas oli U.S government, mis oli suht igav tegelikult. Tavaline, mitte midagi erilist.
NEljas oli bioloogia. See oli ...pfff.. yks plika tuli kallsitama mind, otsis oma kotist pliiatsi ja kirjutas mulle oma numbri. Madness :) Igaljuhul jah, ma ei tee sellega midagi, sest mul viskas eile kopa ette juba. Tahab et talle messiksin, aga igas sonumis on sees "lol" ja see on arritav. 
Nii... viies oli Health, mis oli kah igav, mottetu taiesti. Kuues kirjandus, kus tegime testi, v noh, lopetasime testi, mille neljapaeval alustasime. viis minti ja passisin nsm netis. 
Seitsmes tund oli louna, seal oli suht lahe. Messisin ja passisin, ja soin. Muud midagi. 
Kaheksas tund oli psyhholoogia, seal pidime votma gruppidesse, mida ma tavaliselt ei tee, ja siis mingi toolehe peal vastuseid otsima. See oli lihtne, aga ma ei vinnanud teha, teen kodus ara selle. Yheksas oli Ajalugu, seal lihtsalt kirjutasime markmeid. Ja suht muud midagi. Aa, kuna vihma sadas, siis ma oma valgeid kingi ei kandnud ja kui yheksandasse tundi laksin, ss ops vaatas ja ytles, "et oo... valgeid kingi polegi. Kui vihma sajab ss valgeid kingi jalga ei pane. Tubli. Mulle meeldivad need kingad" :) NOrmaalne tyyp. Ja kuna vihma sadas, ss ma trenni ei lainud, tulin otsejoones koju.
Ohtul passisin niisama, mingi aeg raakisin Musiga skypes, ja muud vaga ei teinudki. Imelik on see, et ma pm lahen magama mingi 10 aeg juba. aga okeih, juhtub,. Tsauka ss :)


No comments:

Post a Comment