Wednesday, October 17, 2012

17.oktoober

Hellouu. Viimasel ajal midagi toimunud pole :) Kool nagu ikka. Laupaeval oli jalka. Jaime viiki 1:1, hea valjak oli kunstmuru ja vrki. Taitsa lahe. Stefanie oli kah kodus see nv, mingi ulme jagelemine oli. Pfft, pole hullu. IGaljuhul jah, esmaspaeval kool oli suht igav. Tydrukutele meeldib mu aktsent, haha... :) Nice :)
Selpaeval pidi jalkavoistlus olema, La Salle valjakul, aga jah, nii jubedalt vihma sadas, et mang jaeti ara, kuna jah, vvaljak ujus. Hmm... eile oli tavaline koik, mingi mottetu koolipaev. Trenn oli, muud tarka midagi, pm jah, mingi maksan 30 dollarit kuus, et helsitada saaksin ja vrki, sest T-mobilel pole midagi odavamat. 1500 texti, 30mb data . Ma ei tee midagi nendega 1500 textiga. Eestis maksin 15 dollarit kuskil, ja olin terve kuu netis, polnud mingit muret Vaga haige. Igaljuhul jah, savi...
Tana on vabapaev, sest nooremaste teewb mingit testi, v noh, siis 9, 10 ja 11. Ma arvan. Tana ohtul on ang Plumeri valjakul, Vaga ulme. See sama valjak, kus laupaeval olime. Pool kaheksa hakkab :) Ma ei tea, pole vaga midagi raakida. KAtsun nyyd igapaev kirjutama hakata, aga vaevalt see onnestub, eks nais. Igaljuhul olge terved, naeme. tsauka :D

No comments:

Post a Comment