Saturday, October 6, 2012

6.oktoober

Nii, olen siin olnud nyyd tapselt kuu aega. Vahepeal pole midagi vaga juhtunud. Esmaspaeval oli kool, teisipaeva kooli. Tavaliset kooli paevad. Trennid kah. IGapaev jubedalt sadanud. KOlmapaevane paev oli vaga jama paev. Koigepealt laksin kooli, esimene oli mate, ss avastasin et ei nae tahvlile. Olin prillid koju jatnud. Mate ops tuli kontrollima kas kodutoo tehtud, ei olnud. EI ajga seda. POle kordagi kodutoid teinud seal. Ops kysisin, et kas tahan mingi paberi taita, ytlesin, et nigunii vahetan ara selle klassi. Teine tund oli arvuti, messisin Debbiele, et unustasin prillid koju, et kas ta saaks ara tuua. Ja siis see koik algas. Maarjaga oli koik imelik, ja lopuks joudis asi sinnamaale, et lopetame ara. MA olin jube shokis, ei suutnud olla. Onneks tuli Debbie sinna ja sain temaga koju ara. Terve paeva olin endast valjas, aga ohtuks oli koik kudagi parem. See lihtsalt nii jama, kuidas koik jarsku lihtsalt ara loppes. Siiani eiu usu seda.

Jargmsed paevad midagi erilist polnud. Neljapaeval oli mang, sain isegi mangida, mingi 8 minti lopus, Agh, aga prillidega halb mangida. Ja eile oli tavaline paev. Kuidagi lithsam koolis nyyd, saime 15 minti varem ara koolist koik. Vaga hea, passisin siis kodus, kuna midagi teha polnud. Kaisime korra kuski8l kaubanduskeskuses kah, aga ei viitsinud seal olla. Uni oli peal, aga jah, jalle sain kena tagasiloogi ohtul.
Tana on paev veidikene parem, loodan, et midagi halba ei tule. Kaisime Alyssaga poes, v noh, kaubanduskeskuses, otsin endale korvakad. Taitsa head on, kaks tykki, suured ja vaikesed, kaks yhes, KOkku maksavad tegelt 40 dollarit aga praegu kampaania, sain 20 dollariga; MIngi poole kolmest saime kokku, ja peale viite vist laks ta minema ja mina kah. Koik jollitasid meid, mingid rassistid vist, nendew probnleem. Igaljuhul passin arvutis praegu, midagi teha ei ole, ootan kullakest netti, kui ta tuleb yltse. ASga lge tublid ss. Esmaspaev on mul vaba. Fjeah D>? Tsauka :D

No comments:

Post a Comment