Wednesday, October 24, 2012

24. oktoober

Esmaspaeval oli mang, mis nadal varem ara oli jaanud. La Salle, voitsime mangu, 2:0. Paris normilt laks. Teisipaeval oli trenn jalle, nagu alati. Igav koolipaev nagu alati. Ohtul sain mingi 10 aeg magama ja ss arkasin yles, kui kell oli 1.37 AM, yess. See oli hea hetk, aga noh, arkasin yles iga tunni tagant, ja viimane tund on koige hullem, sest alati lennatakse minu ukse taha rauskama, kuna minu tuba on kohe koogi juures. 6.30 sain yles, nagin tana haid unenagusid isegi, Maarjat ja vrki, pole ammu teda enam nainud. Igaljuhul, 6.30 aratus, ss jain magama, nagin mingit ulmet und, et pm Debbie oli vihane, et Nina korraldas peo ja siis ytles, et Nina ei voi kedagi enam kylla kutsuda, aga mina voin ja siis saatis meid molemaid parajasse kohta., Ega ma kah siis tagasi ei hoidnud, ytlesin, et kui ema hakkab nii ytlema, siis mina olen siit majast lainud, vota v jata. Aga noh, ss arkasin yles, ja kell oli 6.37, ja siis oli kiire minek. Ruttu yles, pesust labi, riided selga, asjad kokku ja minek. Esimene tund oli mate, see on lihtne nagu alati. Teine keka, no seal ei tee mitte midagi. Warm up - 10m ala, sork edasitagasi, taiskiirusel edasi tagas. KUidas saab taiskiirusel joosta 10m kui sul on ees 4 inimest ja taga 4 inimest. hmm... . JA siis pm tehke mis tahate, tunnihinne null, kui rajal pole, konnid lihtwsalt ringi ja on tunnihinne 100, monus. KOlmas oli mingi US Government, see on lebo asi, seal palju raakimist. Vnoh, opetaja raagib. NEljas ja viies olid niukad. Esimeses biukas kaisid kaks tyypi raakimas narkovargist. Teises oli Studyhall. Kuues oli kirjandus, sseal pidime markmeid tegema. Seitsmes oli louna, seal laksime Vanessa ja Ninaga Subwaysse ja Dunkin Dounutsisse. kaheksas tund oli psyhholoogia, Seal oli mingi arutelu, millest ma osa ei vota, sest jah... aga siiski. Yheksas oli U.S History, see oli lebo, tegime mingit tammediagrammi. 
Peale seda laksime riideid vahetama, ja siis viis Tyler meid Myersi valjakule, jalkatrenni. See oli taitsa normaalne tana. Aga jah, nyyd passin kodus, soin just ohtust kah, teen kodutood ara ja tomban magama ara. Niiet tsauka, ja head ood! :)

Homme on tahtis Game, koik vaatama! :_)

No comments:

Post a Comment