Thursday, October 18, 2012

18.Oktoober

Tana arkasin yles poole kuuest, kui tundsin, et telefon varises mu all, mul pole orna aimugi, kust see sinna sai, aga igaljuhul oli vaga arritav. Kaisin kiirelt pesust labi, tombasin kaks ouna sisse ja lendasime Ninaga bussi peale. Tavaliselt oleme istekohad saanud, aga tana oli buss jube tais, pidime seisma. Pfft, mottetu. Igaljuhul jah, kuskil peale poolt kaheksat saime kooliu, pidime ootama, et  kell saaks 45 sest ennem yles korrusele ei lasta.
Esimene tund oli mate, see oli suht kerge, mingi palkade arvutamine, jube kerge lihtsalt. Teine tund oli kehaline. See taiesti mottetu. Yhes klassis mingi 100 opilast vahemalt, kohalolekukontroll 5 minti, tunni algusest laheb ara 15 - 20 minti, seega seal midagi erilist tehtud ei saa, ja see on alati nii. KOlmas oli U.S Government. Seal oli kerge test, pm lihtne. Neljas ja viies olid biukad, essas tunnis ma ei maleta mida tegime, aga teises tegime laborivarki. Mingi pidime erinevaid aineid tuvastama, kas hape, alus v neutraalne. See oli lebo :) Kuues oli kirjandus, seal olime arvutis, tegim e mingit testi, mille ilmselt homme lopetame. Mul on eriti hea teha, kuna suurem osa  sonu mulle taiesti tundmatud. Seitsmes oli louna, tund aega, nagu alati. Passisin telos, raakisin Musiga ja kuulasin mussi. KAheksas oli psyhholoogia, kus oli kah test. Pfft, see laks nii umes embakumba, sest ei  jaga seda. Viimane oli U.S History, kus kirjutasime mingeid asju, ja mina mangisin teloga, kuna see nii lihtne lihtsalt, ja igav. Ja peale seda hakkas jalkatrenn. See on lahe. Mangisime meie kooli juuniori tiimi vastu, pfft, Aron pani hasti :"Isegi trennis ei saa me mangida". Igaljuhul jah, suht lahe, ss tulin koju, pessu ja vaatasin veidike Martinit, see hea saade. Nyyd lihtsalt ootan, et syya saada, jube uni on. Heeh, juhtub. Varsti ilmselt magama, sest ma ei vinna yleval olla.

Tsauka

No comments:

Post a Comment