Friday, October 12, 2012

12.Oktoober

Oh issand. Ma pole siia tervelt nadal aega midagi kirjutand.OKeih. Pyhapaeval kaisin kirikus. Teistkorda ja lahen ka ylejaanud korrad, kui voimalik. Peale seda laksime kuhugi farmi, ounu korjama. ja siis kaisime maisi labyrindis ja korvitsapollul :) Nagu, ma ei saa aru, see ulme tegelikult, sest Eestis saab ounu tasuta, aga siin peab maksma, kui tahad ounu korjama minna. Suht selline kahtlane vark. Ei tea... jube. Igaljuhul jah, suht normaalne oli tegelikult Family Time :). Peale seda laksin koju. Kaisime korra poest kah labi, ostsime grillkana vms. Kui koju sain, ss soime ja siis passisisin arvutis.  Ei pidanud magama minema, kuna jargmine paev oli Columbus Day, ja olin koolist vaba. Jehuu... :) Esmaspaevast ma ei maleta midagi. Ma vist ei teinudki midagi. mingi Maarjaga raakisin paris pikalt, mone tunni, Hendrikoga raakisin kah :) Naitas mulle mingeid uusi manguasju. Kui nendega lopetasin, ss messisin veel mone aja Maarjaga ja ss jain tukkuma kui jarsku Debbie tuppa tuli ja abi kysis. Aitasin yhe prygikasti majaette viia. Ss laksin oma tuppa ja jain uuesti magama veitsaks. Mul on igapaev plaanis minna 9 aeg magama, aga siiamaani on sellele koigelahem aeg olnud peale 10 natuke :)
Vaatasime filmi, ss tegin louna valmis ja raakisin korra Debbiega, kui kell oli juba pool 11. Siis kirjutasin paevikusse ja lopuks avastasin, et kell on juba pool kaksteist. Missiis ikka. Siinse ajajargi peaks Maarja kuskil enne 12 arkama, ja kuna mulo und polnud siis otsustasin ta ara oodata ja raakisin temaga veidike. Ja siis oli kell juba pool yks. huhh :) Jain siis magama ja arkasin juba poolkuus yles. Ja siis Hakkasin Maarjaga raakima ja siis enam magama ei saanud, sest kell pool seitse pidin juba arkama kuna pidime bussiga minema. See paev oli vaga vasitav. Bioloogias olime raamatukogus, tegime slaidi esitlust. Ma ei maleta selelst vaga palju, tean ainult, et enam ma teloga netti kasutada ei saanud, ja kuidagi Maarjaga yhendust kah ei saanud, ja meil jai hommikul jutt pooleli, tahtis jutt. Koju sain, ss kohe arvutisse, veebisin temaga veidike aga see oli kuidagi nii imelik.PIkalt ei saanud raakida, kua pidin mangule minema, aga jah, mul polnud uniformi. Seega passisin niisama ja vaatasin mangu. Meie voit, 3:1. Jah, koju sain, ss oli Debbiel toodud kolm pizzat, oujhea :) soime seda, ss laksin tegin louna valmis, ja sain peale kymmet magama. Arkasin oosel yles, aga jain jalle magama. nagu alati, messisin hommikul musiga, jehuu :) niiet jah. KOlmapaeval koolis midagi ei toimunud, passisime niisama, vnoh, oppisime kah, ja vrki, aga midagi erilist ei toimunud. Tunnid on suht lihtsad koik. Bioloogias olime raamatukogus, tegime slaidi esitlust. Peale kooli oli jalka trenn, harjutasime peale looke, ja sootmisi ja vrke. Suht normaalne oli, paris haid looke oli mul kah isegi. Eks me koik teeme vigu. Igaljuhul jah, Ohtul koju tulin, ss passisin veidike arvutis, ss soin ja siis laksime saarekaitsmeid ostma. Odavalt saime. Ja siis Charles jarsku kysis, kas tegin kodutoo ara.? Pfft, paris tegingi. Pole koduski olla saanud. Ss oli kiire minek koju. Sain peale kymmet jalle magama, ja jargmine paev oli suht lebokas. Ma ei maleta mida ma tegin, aga igaljuhul jah... aa.. mu aktsent meeldib tydrukutele :) Aga see selleks. Kuulasime mingit esitlust kasvajatest ja vrki. Taitsa kuulatav oli. Ohtul oli jalle jalkamang, sain isegi mangida, 2 minti lopust. :) Voitsime 2:0 :) Ma ei tea, millal magama sain, natuke enne 11 vist. Tana oli pep rally. Koolis tegime seda, mida alati,. oppisime, koik tunnid olid 5 minti lyhemad. KOlme aeg saime koju. Mdea... praegu suurt midagi ei tee, raagin MUsiga skypes :) JA ulme poiekas on, so remember, you cant hide :) TSauka :)

No comments:

Post a Comment