Friday, September 28, 2012

28. September

Tere teile koigile.

Ma pole siia paar paeva kirjutanu, ega pole viitsinud ka midagi, aga okeih, juhtub.
Eile oli tavaline koolipaev. Essa tund oli mate, kus ma midagi ei teinud, sest ma ei saa siiamaani aru sellest. Aru saan, aga koik sonad ja vrgid on ju teised, ja kodune too oli muidugi tegemata aga seda juhtub... alati. Teine oli arvutiopetus vms, seal trykkisime lihtsalt tahti, see oli kerge. Kolmas oli US Government. See kah lebo, ops seletas asju, ma mangisin teloga aga pole hullu. Neljas oli bioloogia. Seal midagi erilist vist ei toimunud, ma arvan, mingit toolehte taitsime, ei olnud eriti huvitav. Viies oli Health, Terviseopetus vist, seal opetaja raakis midagi, ma ei maleta mida enam. Kuues oli kirjandus, no seal lugesime ja taitsime toolehte. See on minu arust lahe, seal normaalsed tyybid koos. Yks plika avastas jarsku, et ma uus opilane, ja hakkas kysima mult igast kysimusi, et kust ma tulen ja kes ma olen ja vrki. JA siis tahtsid, et ma eesti keeles raagiksin midagi. Ja kui ytlesin, ss see oli nii lahe nende arust, terve klass kuulas. Hah, Kogu klassi tahelepanu oli minu kaes. Seitsmes oli louna, tund aega. Omg, ma ei vinna elusees tund aega passida lounalauas, see on taielik absurd aga juhtub. Kooli peale meid ei lasta, vaja on luba, ainult ss saame. Kaheksas tund oli psyhholoogia, see on lahe, ops ajab head teksti. Aga kodutoo oli tegemata, aga ta ytles, et pole midagi. Ja viimane tund oli ajalugu, seal kirjutasime vihikusse. Mingi tunnitoo lihtsalt.
Aga paevalopus oli jalkamang, mina kahjuks veel mangida ei saa, kuna pean kaima ennem 10 treeningus, mangule minek loeb kah, imekombel, normaalne. Viskasin palle neile ja vrki. Surusin katt, kuulasin motivatsioonisonu. Normaalne laks. Meie tiim voitis 3:0 . Jeah, Go Albany :). Koju sain natuke enne yheksat vist, ja pool yksteist saime alles sooma. Suht hilja, ja siis tana pidime bussiga minema, arkasin ekstra pool tundi varem yles. Vihma sadas ja kui majast valja laksime, mingi 20m majast eemal, ss Debbie ytles, et tulge tagasi, ma viin ikka autoga. Heehh, normaalne.
Tana oli paev samasugune pm, sest siin ju tunniplaan koguaeg sama. Pole hullu. Tana oli teine tund kehaline ja kaks bioloogiat jarjest. Kekas tegime mingit testi, jooksuvrk oli ja bioloogias naidatai merekarpe. Neil oli isegi elus naide. See oli tegelt normaalne tund taitsa. Rohkem tana midagi toimunud pole. Jalkatrenni tana polnud, kuna eile laks hasti, ja siis tana puhatakse ja vihma kah sadas. Esmaspaeval on suur mang tulemas. Charles tuli kah just koju, Debbiel on hirmus peavalu, huhh, jube. Nina laheb varsti minema, sobrannajuurde ohtusoogile, Normaalne laks :) MDeagi, homme ilmselt magan natuke kauem. Aga jah, teie seni olge terved. Piiiiss :)

No comments:

Post a Comment