Friday, September 7, 2012

Lennup2ev ja kohalejoudmine

Hallohallo

P2ris pikk reis oli. Koigepeal lendasin Tallinnast Mynchenisse. Okei, see lend oli  kaks poo; tundi koigest, polnud probleemi. Aga siis passisin ma yle 3 tunni lennujaamas ja kui laksin oma v2rava juurde, ss mingi ebaselge inglisekeelega naine kysis mult igast kysimusi ja dokumenti, mis toendaks minu viisat. See oli mul pagasis. Kontrolliti arvutist ss kuidagi yle ja lopuks sain ikka pardale. See lend kestis yle 9 tunni ja oli hullult vasitav kuna magada ei saanud.

Kolmas lend oli Washingonist Albanysse. See oli nii napikas. Ma kartsin ,et ei jouagi, kuna mingid tyybid tegelesid seal paberitooga ja varki. Aga onneks ikkagi joudsin.

Kohale joudsin Albanysse, siis tuli mulle pere vastu. Soidavad KIA maasturiga. Igalpool naen GMC maastureid ja MACKE >D oujeah :D

Igaljuhul pere on lahe. Laksime koju ja sain endale kohe toa kah katte. Ja siis laksime burgerit sooma, kohta nimega Five Guys. Too tyyp, kes taga leti aares toimetas, laulis taiega igale laulule kaasa, nagu karaoket. Ta elas ikka taiega sisse :) Lahe oli kuulata, mis sest, et naljakas. Igaljuhul, ohtu vaga pikk polnud, kuna ma olin  vasinud ja laksin magama. Esmaspaeval ilmselt lahen kooli. Ajavahe on 7 tundi, suht korralik niiet jah >D.

Pereisa on kah vaga lahe. Teeb koguaeg nalju ja varke. Peres on veel kolm kassi ja koer Roxy . Paev on alles noor, varsti kunagi ilmselt lahen linnapeale kah, kui inimesed kodus on.


No comments:

Post a Comment