Wednesday, September 19, 2012

Esimene koolipaev :)

Tere

Viimaste paevade jooksu pole midagi huvitavat vaga juhtunud. Mina passisin kodus, Nina koolis ja Debbie teeb tooasju. Eile kaisin koolis, tapsemalt kaisin endale aineid valimas. See oli lebo. 9 ainet kokku.

Terve paeva sadas vihma ja kova tuul oli. Eriti lahe oli ohtu. Messisin musiga kui jarsku tunnen, miski konnib mu kae peal. Naitasin valgust ja oi kurat, amblik oli. Mine pekki, kus ehmatasin ara alles. Kohe kiirelt jalul ja hakkasin otsima, kus see amblik on. Pyydsin kuramuse siis kinni ja viskasin koos paberiga valja. Aagh, mulle ei meeldi absull amblikud..

Tana laksin siiis kooli, kool taiesti teistsugune, koigil on isikutoendid, nagu kooliomad, ja hommikulo kontrollitakse yle ja vaadatakse kott labi. Igahommik yks sama jama. Kokku on 9 tundi, paevas ja loppevad 14.50. Tegelikult polegi raske, ainult et voorkeeles oppida on jamavark. Sain endale juba tutvusi kah, pohiliselt tydrukud, kellele meeldisid mu kingad and stuffi.

Inimesed on palju viisakamad ja abivalmimad, kui Eestis. Yks tydruk kysis, kus elan, ma ytlesin, et Eestis ja ss ta kysis, et brooklyn? ma ytlesin, et eesti, v noh, Estonia. ja siis ta kysis mult, et kus see asub, Alaskal v. geograafia ilmselt 2, mis teha, juhtub.

Tegelt polegi nii hull, v.a see, et koju tulin 10 kilo opikutega. Suht lahe. Ja jalkas hakkan varsti kaima, reedest alates. Tihti on mangud. ylepaeva pm, seega jah, aega laheb palju.

Igaljuhulm, palju edu, tana saab kana.  Aa, psyhholoogia ops ytles, et kui keegi ytleb sulle, you suck, ss ytle vastu you swallow, ja kogumoos, jutul lopp. Tsauka :)

No comments:

Post a Comment