Wednesday, September 12, 2012

Family & Stuff like dat

Sup? Tere

Mulle just meenus, et ma pole kirjutanud midagi oma perekonnast. I mean, osad teavad sellest, ga ma pole midagi oelnud. Yhesonaga, minu peres on ema Deborah, isa Charles, ode Nina from NOrway, also an exchange student ja mina. Lisaks on veel kolm kassi ja koer Roxy. Roxyst on pilte ka facebookis ja Sneaky, vist oli tema nimi, temast on kah piltewe, see on see hele kass, kes magab laua peal ja kelle tana hommikul avastasin pottide-pannide kapist. koeraga suhtlen vabalt, kassidega mitte vaga.

Isa Charles tootab hetke mingi projekti peal, aga ma ei maleta, mis ala tal tapsemalt oli, igaljuhul teeb ta kovasti yletunde. Deborah on piirkonna kordinaator, tema toopaevadest ma aru ei saa, sest tema kellaajad on vahel erinevad. Tana oli ta muidugi kodus, sest siin kaisid remondimehed, kes varvisid lage ja tegid mingi lukku kah korda v siis panid uue luku, ma pole paris kindel. Igatahes laks neil selleks pool paeva.

Nina kaib juba koolis ja tal oli vist jalkavoistlus tana, ma pole kindel, igaljuhul jah, tema koduigatsus on kovasti surem, kui minu oma, sest jah, ma olen kovamees XD.

Peale remondimeeste minekut aitasin juba koristada. Puhkisin tolmu ja tombasin mopiga. See oli kerge. Siia maani olen palju kiidusonu saanud, kuna ma kontrollin oma suuvarki ja kaitun korralikult. Yeah, midaiganes, oleks mul inglise keel suus, nagu eesti keel, siis nad ilmselt oleks mu juba teise perre satnud, tegelt mitte vist paris nii, aga jah, neile meeldiks, kui ma eiraagiks niipalju.

Igatahes, meil on ylevalkorrusel yks ulme mutt, kes koogis olles paneb muusika hullult kovaks, sest ta ei kuule muidu seda suuresttoast, mis asub maja teises otsas, seeega votsin oma kolarid, supaka ja toin selle suurdetuppa, et kovasti tymi teha, kui akki tuli mp3-st Flo Rida whistle, mis muidugi oli Debbie arust rove, sest jah, selle point on paris haige eriti kui ise seda keelt oskad raakida.

Tana ohtuks saab ilmselt kala, sest seda seal tehakse praegu. Ma aitasin seda loigata isegi, niiet nyyd olen kaasa aidanud ka soogi tegemisel. Charles tuli kah koju, ja homme vist lahme Best buysse lapparit vaatama.

Kooli pole veel ikka saanud, kuna reedel oli registreerimine ja selle asjaga laheb umbes neli paeva, ehk siis homseni, Niiet ametlikult peaks mu koliaasta algama esmaspaevast, Juhul kui muidugi selleksajaks on ained valitudk, sest peale kone saamist laheb ykspaev,et kooli minna ja ained valida. Minu suund on suunatud rohkem naitlemise alale, ja midagi keerulist seal pole niiet voite mind naha High School musical 4 kaasa tegemas puuna.

Btw, remondimehed kysisid, et mis keelt ma raagin ja Debbie ytles, et eesti keelt, ss nad tahtsid teada, kust   maalt ma olen, ja Debbie ytles, et Eestist,. Mees muidugi midagi ei teanud, aga kui ytlesin ,et see venemaa korval, siis ytles kohe, et seda arvaski. Parast yritas mind pussitada, kuna tema vanaisa olevat surnud venelaste kae labi. haha, tegelt ei,

Aitab kyll tanaseks, kunagi hiljem raagin veel.

 Tsauka :)

No comments:

Post a Comment