Tuesday, September 11, 2012

9/11

Tere

On ilus teisipaeva hommik. linnud laulavad, lumi on maas ja lennukid soidavad majadevahel. Moodas on tapselt 11 aasta sellest, kui kaksiktornidesse sisse soideti.

Viimaste paevadel jooksul pole midagi erilist toimunud, ootame konet, et kooli lopuks saaksin, kuna olen passinud kodus viimased ajad.

Kaisin eile taiesti yksinda poes. Debbie needed some lettuce so I had to get some. Debbie kysis, kas ma olen seikleja, ma muidugi ei hakanud kohe vastama, et olen, aga ilmselt olen, kui ma nii kaugele julgesin tulla. Andis siis mulle 20 dollarit ja ytles kus pood on. Pidin ostma talle lettucet ja ss endale voisin osta midagi head, mida proovida tahaksin. Tegelikult oli see suhteliselt lihtne, sellesmottes, et mulle taitsa hakkas poeskaimine meeldima kuna siin poodi minnes on myyjad teistsugused. Siin ostma minnes poemyyjad ikka tervitavad like, how are you, how is your day going and so on. Eesti poemyyjad enamasti on sellise pohimottega et shut up and give your money.

Igaljuhul jah, kui tagasi joudsin, ss kysis Debbie, et kas ma olen suur filmi sober ja et kas ma tahaksin minna midagi aatama. No, muidugi olin kohe nous, kinno tahaks ikka minna. Laksin siis vaatama The Dark Knight Rises koos Charlesiga. Tema nagi viimast badmani filmi 97 aastal, kui tuli batman and robin. Ostsime kohe kaks suurt topsi, nagu tosiselt suurt topsi popcorni ja liiter cocat pm molemale. Viimased 10-20 minutit filmi lopust olin  ma vaga hairitud, kuna mul oli nii raige poiekas, et soovisin, et kannaksin mahkmeid, Onneks suutsin ara kannatada piinad ja kui ss film loppes ss lendasin kohe kiirelt vetsu. Ma olen kindel, et see pole mu viimane kinoskaik, kindlasti tuleb veel. Varsti.

Igatahes, siin on vaga lahe, ja jallegi arvan, et kui kooli saan, siis laheb aeg kiiremini.
Aa ... eile loikasin esimest korda kana lahti, kuna Charles polnud kodus, siis kysiti, kas ma tahan ise loigata. Yeah, sure, why not. Feilisin kah juba. Hakkasin endale salatit tostma ja tostsin kenast osa sylle ja osa porandale. Igaljuhul jah, Debbie kysib tihti Maarja kohta kah, alle meeldib see nimi, ja see, kuidas seda h22ldatakse.

Varsti vist hakkan jalka trennis kah kaima, kui voimalus on, treener ytles, et kui mangida oskan, siis saan ikka mangima, aga nomida, ma pole kunagi trennis kainud, ainult hobikorras. Vast saan hakkama.

Vabandage minu kirjavigu, tapitahti siin pole, ja noh, ma ei viitsi kirjavigageda mollata. Aga jah, eks ma monipaev kirjutan, kui midagi huvitavat juhtub ja kui aega on.

Btw, siin on palju ilusaid autosid. Ja igal teisel on maastur. oujeah >D okeih, tsauka, elage hasti, Ill be back soon :D

No comments:

Post a Comment