Sunday, September 16, 2012

P8hap2evb 09/16/2012

Kaes on nadalalopp. Midagi erilist vahepeal pole teinud, kodus passinud ainult.
Yleeile soin esimest korda hiinatoitu. Tegelt paris hea oli, v.a et pidi pulki kasutama. Ma polnud kuynagi seda teinud, aga nyyd olen pro taitsa. Charles raagib koguaeg igasugu nalju soogilauas ja eriti lahe on kuulata lugusid tema bossist. Ykskord sekretar toi banaanikooki toole, ja siis charles oli saanud yhe tyki ja nagi, et yks on veel alles, et ta votab selle, ja kui ta ymber poorata joudis, ss boss juba kenasti limpsis oma nappe puhtaks. Igast jama on kuulda siin.

Aa, debbie pani need kanistused yles, halloweeni omad, ja siis mina ei marganud neid, ja nina markas, ja siis ma ytlesin ,et ei tea, kas charles markab neid. Ta oli jumala kinde, et markab, ja kui ohtul kysis charlseilt, et mis ta arvab nendest kaunistustest, ss charlesil oli selline nagu, et dafug, mis kaunistustest :)

Nalja saab, ma pole vaga suurem asi kirjutaja tana. Kaisime eile palli mangimas, aga ma pole nii kaua midagi erilist fyysiliselt teinud, ja tombas nii labi ja praegu on lihased kah valusad. Jalad just.

Ohtul pea kah veidike valutas. Kaisin ninaga poes, ostsime skittleseid ja stuffi, et filmi vaadata. Charleseil ja debbiel oli kohtinguohtu sest neil kohekohe aastapaev. Me olime kaksi koer, meie and the dogg :). Vaatasime rush hour 3'e. paris huvitav, kuigi jah, nainud seda raigelt.

PEale 12 laksin magama, ja magasin yheni. Vahepeal messisin tunnikese v kaks Musiga :)

Praegu on korras, aga ei tea, natuke kahtlane olla.

Kolmapaeval saan kooli, homme on koik koolid kinni, mingi pyha on. Aga jah, eks ma kriban, kui midagi huvitavat on vahepeal. Tsauka. Edukest :)

No comments:

Post a Comment