Sunday, September 23, 2012

p8hapaev 23.09.2012

Helouu.

Juba on pyhapaev.Midagi erilist toimunud vahepeal pole. Olen koolis kainud lihtsalt vahepeal, siiamaani pole veel harjunud klassidega, sest jah, kool on toesti suur. kaks korda olen tunniplaani vahetanud juba, sest esimestel kordadel on liiga rasked olnud asjad ja no ma ei jaga absull neid asju, eriti kui voorkeeles veel on kah.

Reedel oli esimene jalkatrenn. Trennikaaslased on lahedad, raagivad, tutvustasid mulle kogu seda teemat. Raakisid eelmisest mangust. See trenn me otseselt jalkat ei manginud, mangisime kiirusepalli, pm sarnane kasipallile, aga otseselt mitte jalgpall. Tegelt lihtne, aga need tyybid on vaga head mangijad. Neile on raske ara teha.

Eile oli mang, kuskil siit tund aega kaugemal. Pidin minema vaatama, aga olin jube vasinud ja ss magasin liiga kaua, aga seal ma mangima ei pidanud, seega pole hullu. Eile soin ka esimest korda kalkunit. Taitsa talvaline, vaga kana maitsega. Aga siiski hea.

Ma ei teagi, mida raakida, pole vaga midagi suurt toimunud vahepeal, eks kui moll pihta hakkab, kyll siis on, aga noh, jah, paevad on pikad. Aa, yks paev pidin minema oma noustaja juurde lounaajal, ja siis valvur uksejuures kysis, et kuhu lahed, ma ytlesin, et vetsu ja noustaja juurde. Ta kysis, et misk, ss ma ei osanud vastata, hakkasin kokutama ja siis ta tegi ukse lahti ja ytles " lihtsalt mine" ja korras.

See tydruk, kes arvas, et ma olen alaskalt v kust iganes ei saa siiani aru, kust ma parit olen. Nyyd juba vaidab, et ma olen indiast. agh, oppigu selgeks riigid. igaljuhul jah, mul rohkem vaga midagi raakida pole. koolipaevad on yksluised, aga mitte koigehullemad. Vast kirjutan ikka eel, kui midagi kirjutad on. Seniks aga tsaukkaa :)

No comments:

Post a Comment