Monday, December 31, 2012

31. Detsember

What up you all, This your boy A.J :)

Kaes on vanaaasta ohtu.. voi noh, mu sobrad, kes te olete ylemaailma.. suuremale osale elan ma siiani eilses paevas ja isegi eelmises aastas.. so what? U wanna fight about it?? Igaljuhul jah.. suht normilt laheb.. Kes minuga raagivad, teavad rohkem, kes mitte, need ei tea. Siin on yks huvitav fakt jargneva aasta kohta.. 2013 on esimene aasta alates 1987 mille numbrid on koik erinevad. Ei tea, kes see hull jarge pidas.. Igaljuhul jah.
Nyyd, see aasta loppes kahjuks kurvalt, v noh, kas just kurvalt, tegelt suht hasti. Ma ei tea, kas tasub vaga raakida koigest sellest, aga jah... koik teavad juba, et ma vahetan jargmise kuu jooksul pere.. yks pohjus on see, et perekond kolib Georgiasse,  ja ma ei saa minna, kuna mul on kool ja vrgid siin, aga kui nyyd jargi moelda, siis tegelikult ma ei tahagi minna, sest pereema lihtsalt viskab nii kopsuyle maksa. Tal on koguaeg mingi probleem minu ja Ninaga. Koige hullem on see, et ta vingub ja viriseb mingite mottetute asjade parast. Tapsemalt lihtsalt on tujukas mottetult ja seekord toesti ilma pohjuseta, nagu peaaegu alati. Lihtsalt Nina saab sobrannadega kokku ja temal on probleem sest tal pole sopru. Oma halva tuju elab ta koguaeg valja teiste peal. Eks inimesed on erinevad, aga cmn, ara vota endale vahetusopilasi, kui tahad koguaeg vinguda ja virieda ja nende vahetusaasta ara rikkuda.
Kui ma ei eksi, siis oli see Laupaev, kui ma vaga toast valja ei tulnud, neljaaeg alles ja siis oli ta ka tujust ara, kaisin dussi all, ja ss oma toas jalle natuke, ja mingi aeg tuli Nina, siis raakisin temaga koogis juttu, ja tuju oli jumala hea, aga kui Debb tuli korra kooki, ss mis ta ytles?? Miks te ei voiks oma tuppa minna, kui te kellegi teisega suhelda ei taha. Nina yritas midagi oelda, aga Deb ytles ainult okey okey okey. Ja siis laksime oma tubadesse ara ja messisime. Ja siis jargmine paev ei tulnud ma oma toast valja kuni kella 6-ni vist. Koige lemmikum koht mul olemiseks on minu tuba. Ja kui ma ohtul valja tulin, olin mingi koristanud oma tuba, ja siis vrki ja Charles tellis pizza ja deb oli, et sa oled terve paev oma toas ja siis kui soogiaeg on, tuled sa valja.. See pole lahe. No, ss laksin oma tuppa tagasi ja otsisin endale muud tegevust. JA siis kunagi hiljem lendasin sooma. Charles tegi ikka nalja, nagu alati.. ta saab vahemalt aru..tundub vahemalt. Ja siis nyyd, ta laks kaubanduskeskusesse, ja siis tuli ja ma kuulsin, tegin ukse lahti, aga sisse ei tulnud, ss laks tagasi. JA ss ma laksin mingi aeg valja, et aidata teda, ss ta ytles, et ta on juba kymme korda kainud edasi tagasi auto ja maja vahelt. No kurivaim, kolmas kord v neljas oli. Ja siis ytlesin et ma ei nainud sind, ta ytles, et ma nagin su pead.. No, cmn, sellise suhtumisega.. ma olen teda aidanud palju ja ta ei oska isegi korralikult kaituda, ise ulme kristlane.. siit tuleb pohjus, miks tahan mina siit valja saada ja miks tahab Nina siit valja saada. Igaljuhul jah, see selleks. MA ei tea, mis nyyd saab, lumi on maas, midagi vist syyakse kah, ilutulesikku ilmselt pole, aga ma ei tea, eks nais mis saab. Ma pean juba kolmapaeval kooli minema, aagh, ei joua ara oodata, vahemalt ei pea passima kodus. Igaljuhul jah, savi see koik.. Igaljuhul Koik teie, soovin teile head uut aastat. Olge monusad. Poordun varsti tagasi siia poole, mingi jargmine aasta, kuimitte varem, aga ilmselt mitte varem. Tsaukaa ;)

No comments:

Post a Comment