Sunday, December 2, 2012

2. Detsember

Teree Mina siin :)
Kaks nadalat tagasi esmaspaeval laksin Alabama poole liikvele. Esimesel ohtul joudsime Niagara Fallsi, nagime Juga ennastki USA poolsest kyljest. JArgmine paev laksime yle piiri, soitsime veidike Kanadas. Siis sealt tagasi yle piiri ja laksime Michigani. Korjasime Stephanie peale ja laksime edasi. Labi Indiana, Kentucky, Tennessee ja siis lopuks Alabama. Seal olime perega koos tanupyhade ajal. Suht lahe oli... Charlseil on ilgelt lahe perekond ja ma poleks elusees uskunud, et ma mingite pyhade ajal olen mustanahalistega. Soin oma kohu neljapaeval nii tais, et enne pyhapaeva nalga ei tundnud... toit oli lihtsalt liiga hea. JA siis kaisime reedel poes, starbucksis ja vrki. Reede ohtul kaisime jalkat vaatamas, Nick mangis.. eriti ei lahe usa jalka peale,. Laupaev oli seafood, sai hullult nalja tehtud,, see punt on ylivinge. JA pyhapaeval ja esmaspaeval terve tee soitsime. nyyd nadala sees kaisin koolis... Suht normaalne, tegevust oli ja eilne ja tanane paev olen kodus olnud pohiliselt. Huviav. Ma lisaks pilte kah, aga pole aega praegu.. Tsauka ::::::::)

No comments:

Post a Comment