Friday, December 14, 2012

14.Detsember

Oeh, lopuks on reede. Neljapaeval sai kino. Mr.Conteto raakis meile eksperimendist. Nad tegid seda ylikoolis kunagi. Pm, et lihtsalt jaad seisma kuskile ja jollitad taiega taevasse... lihtsalt vahid yles... ja inimesed hakakvad lihtsalt kogunema sinu ymber. Tegi seda ja ja ma ei maleta kas see oli 17 v 70 inimest... lopuks vaatasid taevasse, kelllegil polnud aimugi, mida vaadatakse. Ta siis tegi meil koolis seda sama eile. Lihtsalt enda uksejuures vaatasi Exit marki... ja inimesed lihtsalt kogunesid umber ringi... moni kysis, et mis toimub. moni lihtalt jollitas yles. Suht kino oli vaadata tegelt. Tal on koguaeg lahedad tunnid. Mdeagi.. teised tunnid olid suht nagu alati. MAtes igav.. tegime mingeid ylesandes, arvutis passisin jalle nsm.. tegin midagi, aga eriti ei vinnanud. U.S Government laks lihtsalt nagu alati, biukas tegime midagi, aga ma ei tea mida. Aa... lugesime mingeid tekste... neid raamatuid, mida pidime lugema ette... ss Amanda kysis mult natsu... aga ma ytesin, etpole... kuna muidu oleks jalle pool pakki lainud... ja siis kui ta ytles, et valetab,, ise narib... ss ma ytlesin, et see mul viimane... ja mida ta ytles.. " Oh my God, I love your acent. We should talk more" NIce :) vabalt..
KIrjanduses lugesime mingit mottetust... tervise tunnis kais ops pinda. Tal alati mingi nome asi, et seisab sedasi, et yks jalg on tooli peal... ise on mingi 100 aastane.. Haal nagu Lois'l Family Guyst :) ja mottetult saab vihaseks koguaeg. Louna oli nagu ikka... pikk... veniv. Psyhhos ... seda juba raakisin ja ajaloos tegime mingit teemat raamatust. SIis koju. Ohtul oli ohtusook. Jutt oli NY reisist... kui jarsku tuli mingi teema yles ja siis Nina ytles.. et Charles on Pussy... nagu naljaga... ja siis Debbie sai krambid. Ta just joi kah sel hetkel ja purskas oma joogi suust ja ninast valja ja opma taldrikule. Aitahh... isu lainud... mul naerukrambid... Debbie jooksis vetsu oksendama.
Tana oli samasugune paev... midagi erilist ei olnud...igaljuhul kuskil oli mingi koolitulistamine ja 21 inimest vist sai surma. Elementary school... nagu mida on noh.. Ohtul soime pizzat.. siiani tais... ilmselt lahen kohe magama. KOolis midagi huvitavat ei olnud. Aa... sain mates oma too tagasi... unustasin eelmine kord oppida ja siis kordasin korra...ja sain 100 prossa. Taitsa lihtne tegelikut. No... aa... ja nagu ma raakisin..kavatsen juukseid varvida. Eelmine aasta jouludeks tegin mustaks... see aasta midagi normaalsemat.. lilla v midagi sellist. Tglt eks nais. Eem... huvitav.. Aa Government teacher kysis tana Eesti kohta midagi... ja tema teab Eestist isegi midagi... millal vabaks sai ja esimenesena jne ja ytles, et tahab ykskord Eestisse tulla.. ja siis et peab rohkem Eesti kohta oppima ta. Mul on ainult hea meel... hmm... aa... kui jutt juustevarvimisest... mina pole midagi oelnud, aga Nina koguaeg aksi tais.. Ma ei tea... hullult tahab teha seda.. nagu ei joua oodata... Homme lahme toome varvi ara... aa... kirjanduses tana kuulasime seda raamatut jalle... ja ma pm jain magama juba,. Pool klassi peaaegu magas, kuna see jutt oli nii "huvitav" ja klass oli pm pime. MIdagi muud polnudki... NOh.. Igaljuhul jah... viisin just koera valja ja tal on kohulahtisus :) Ei noh... nalja peab saama... praegu on ketis maja ees.. Aga ma kaon. olge tublid.. Tsauka :) Nadala parast on maailmalopp :) JUheii.. ei joua 22. Detsembrit ara oodata :)

If you take a seat you have to bring it back !! :)

No comments:

Post a Comment