Tuesday, December 18, 2012

18.Detsember

Hellouu :)
Laupaeval selgus, et ma ei lahe ikka Georgiasse... paar asjaolu tulid vahele... aga pole hullu. Jan siia... kain joukas, koolis jne :) Igaljuhul jah... laksime Shanoniga kokku saama Starbucksi.. Kerge kohvi sisse jne :) Ja siis laksime kenasti poodi.. ostsime juuksevarvi ja koju varvima... JUheii... pfft.. juuksed pruunid. Ja Pyhapaeval kaisime kirikus... ja ohtul mingi aeg laksime Debbiega poodi.. OStsin kaarte ja vrke ja ostsin Ninale kingi kah ara. Esmaspaeval kool... kuulsin jarjest asju enda juukse kohta. Suht meeldib see koigile :)
Kenya tahtis ammu juba, et ma varviks ara juuksed... varvisin siis lopuks ara.. ja kui ta nagi.. ta tuli kallistas mind nii kovasti, et ma ei saanud hingatagi.. JA siis paitas mind minut aega ja siis istus kohale kui tund hakkas... :D:D:D Nalja peab saama.

Raakisin Gerdiga ja meenustasime vanu aegu.. HAha... ykskord mangisin Gerdi PS2 ja siis ostsin Lotus Elise ja siis kui YKS TYYP  NAgi seda, soimas ming labi. Kuradi Vardjas... valus jobu o0eld..,. ostsid mingi Lotus ELise.. .taitsa lollakas :):) HAha.. vaga ulme tyyp..
Teinekord Olime poes arvutis... see oli vist kunagi mitmed aastad tagasi ja siis ta mangis runet,, nagu ikka.. ja siis lylitasin sellel samas tyybil arvuti valja ja kondisin minema naerdes... JA siis ta tuli jargi mulle ja tombas jalahga,, ma naersin tuimalt otsa... andsin vastu ja siis laksin naerdes minema. Gert ytles et Tyybi silmist loi tuld.. ahha :) NAlja peab saama :)

ULme midag koike juhtunud pole noorelt...

Aga ma kaon nyyd kaon minema... lahen Walgreensi Ninaga :) Tsauka nyyd... Olge tublid. :)

No comments:

Post a Comment