Monday, December 10, 2012

10. Detsember

Vaikselt hakkan terveks saama juba. Eelmine nadal oli kohutav... Kuskilt kandist tuli nohu ja kurk oli kahtlane... Muutkui tomba sisse sest ei saa koguaeg nuusata kah... MUidugi ma polnu ainuke.. paljud olid sellised haiged eidike. Koolis on ikka koik yhtelugu sama.. opime ja vrki. reedel midagi erilist ei toimunud vist.. koolis ja siis koju. Laupaeval... eem... tundub, et laupaeval kah midagi ei toimunud. Passisin vist kodus, ilm oli jube. Vihma sadas koguaeg jne. Ohtul vist kaisime... poes Ninaga. Ma ei tea.. ma unustasin ara koik.. igaljuhul.. skypesin mingi aeg, ss teleka ees. Ma passisin suht terve paeva oma toas.. ei vinnanud valja ronida.. ei olnud just koigeparemas tujus.
Pyhapaeval laksime kirikusse hommikul... seal kuulasime ja laulsime... ja taitsa hea on seal olla. inimesed sobralikud ja vrki aga muidugi inimesed siin koik sobralikud. Laksime koju siis, olime seal natuke ja laksime kuuske tooma. Siin peab maksma kuuse eest juu... taiega mottetu. Tulime koju... ja siis laksime Charlseiga valja.. Oli mingit stuffi vaja osta aga enne seda laksime Applebeez... kanatiibu sooma :) Had some mantime :) Ja siis wal-marti ja peale seda koju... seal hakkasime kuuske ehtima. Muidugi kuuse ehtimine pole minu ala.. Ohtul vaga midagi syya ei tahtnud... pole hullu. Laksin 9 aeg magama... v noh.. plaanisin minna. aga magama jain vist pool 11 vms... pole kindel. Motlesin, et arkan 6 yles ja teen veidike trenni v noh... venitan ja vrki.. aga kell kuus otsustasin et ma ei hakka midagi tegema. Magasin veel pool tunnikest ja siis Dushi alla ja soin veidike taitoitu.. see aratas tuimalt yles... liiga vyrtsine oli :)
Ja siis sain kooli... essa mate, seal tegime mingit uut asja. Teine keka, laksime jousaali jalle... tegin 110kg kykke.. ja nyyd olen surnud jalgadega... venin mooda porandaid.. Onneks saan passida ja puhata veidike... Nagu viimased tunnid olen teinud..

11 paeva veel... ja on maailmalopp kaes.

"When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead. True story"

No comments:

Post a Comment