Tuesday, December 25, 2012

25. Detsember

Viimased paevad on olnud tegusad. Laupaval laksin teise perre. Yks katoliku preester tapsemalt, Saratogas. Algul oli veidikene jube tyyp aga tegelt oli suht lahe. Vanem vend. Hommikul esimene asi, Shannon tuli jargi mulle, laksin nende juurde ja soime hommikust. Siis passisime seal natuke, ss viidi mind Saratogasse selle tyybi juurde, ja ta kohe tegi mulle lounasoogi. OEh.. ma olin kohe tais. Siis viieks pidime minema kirikusse, kuna tal oli mingi service pidada. No... tema laks varem, ma motlesin linna peal veidike olla. MIngi kolmveerand tundi oli aega... nagin seal mendiautot Dunkin Donutsi eest seismas. Laksin ise McDonaldsisse :) YAy, soin 6 juustuburgerit. Siis laksin kirikusse... seal oli juba igav... JA lopupoole Priest ytles, et meil on kylaline eestis, ta nimi on Aivar. Ja siis kysis, et kas ytles mu nime oigest.. ma ytlesin et jah. Ja me just seisime sel hetkel ja koik vaatasid minu poole. Ja plaksutasid. MA lihtsalt tostsin kaed yles ja kummardasin ja vrki. Vaike Show neile, nalja kui palju. MOned parast kysisid, et kus kohas see on, kas see on kuskil Long Islandil, ma olin nagu, et mida?? Kindlasti mitte NY. Ja siis yhele seletasin, et see on ylts ekoht Euroopas. MONed teadsid. PEale teenistust laksime mehhiko toitu sooma. mine metsa kui palju seda oli... ma olin surnud, kui koju sain. Liiga palju toitu see paev. MAgama sain mingi 11 aega vist. Pyhapaeva hommikul laksime kymne aeg minema, soitsime Vermonti, et likoori saada. Ta naitas mulle veidike seda, kaisime Benningtonis. Seal oli lund kah, siin polnud. TUlime tagasi, ss ta laks mingile teenistusele jalle ja a oassisin kodus. PEale seda laksin veidikeseks magama, ja kui yles tousin, olid mingid tyybid meie juures. Ohtusook nendega. Ja siis 11 aeg jalle magama. Ja siis hommikul, esmaspaeval, viis ta mind Shannoni juurde. Seal kerge hommikusook ja siis olime niisama. NElja aeg joudsin koju, koristasin veidike, soime pizzat, vaatasime telkut ja siis magama. Hommikul saime kingid katte... laksin jalutasin paljajalu lumes veidike.. tulin tuppa tagasi ja korras. JA siis oli ohtusook... potatoe salad, ham, sth else and stuff. Siis vaatasin monda videot, olin suremas korra, ja nyyd hakkame mangima ja vrki,. Aga Haid Pyhi, ja tsauka!

No comments:

Post a Comment