Friday, December 21, 2012

21. Detsember

Nonii... Euroopas on juba 22. Detsember ja koiik elavad veel... Jaah... siin oli kyll juba hommik.. vihma sadas, aga kuskilt otsast ei nainud maailmaloppu... vv sp, et see on ymmargune vms.. kes teab. Ilmselt selleparast.. :) Aga jah... tanane oo oli jube... tegelt oli juba eilne jube. Ma sain magama mingi kaksteist alles... yleeile... v siis kolmapaeval... ulme palav oli ja und ei tulnud. Nii siis jain magama alles poole yheaeg kuskil jaah... ja arkasin pool seitse. oeh... see oli vasitav. Neljapaeval midagi erilist koolis ei teinud... mates oli mul koik tood kenasti tehtud... siis tegin mingi vargi ekstrakrediidi jaoks... Selle sain kohe essana valmis ja siis passisin niisama. teised tunnid igavad. Kekas joukas... surusime 20kg mingi paarkorda... ma olin koige tugevam. Teised mingi surusid kolm korda... ma surusin neli ara ja siis viiienda korra jain kangi alla.. aga mingeid erilisi vigastusi polnud... sain haiglast juba ohtul valja.. Kirjanduses vaatasie Elfi :) See oli lahe ja siis ohtul koju .. poest labi korra ja koju.. ja siis vaatasin suht pikalt videoid.
Jarjekordselt und ei tulnud... ss otsustasin yles minna. Kell oli mingi pool 1 peaaegu vist vms. Stephanie oli kah yleval, vaatas telekat.. lendasin siis tema tuppa (A) v noh.. tegelt see elutuba :) JA siis vaatasime telekat. MIngi HIMYM koigepealt... siis vaatasime This means war, ja peale seda oli vist Scary Movie 4. Ilmselgelt ei vaadanud me neid koiki filme otsast lopuni. MA tombasin kolmest minema magama.. ja siis pool seitse jalle unes.. seega kolm tundi magasin. Arkasin yles... laksin kooli... mates mingi mottetu jura.. arvutis nsm vaba tund. US Governmentis vaatasime 2012. Biukas kaisid mingid tyybid raakimas. tervise tunnis vaatasime mingit videot. Kirjanduses vaatasime elfi lopuni ja siis kuulasime joululaule ja laulsime kaasa. Eem.. Louna ajal tegin natuke kirjutamist.. testament ja selline. Psyhhos ops raakis midagi.,.. ma ei tea.. ma ei kuulanud, suht vasinud olin. Eem... vaatasime mingit videot kah... suht haige, keegi tahab naha
"http://www.youtube.com/watch?v=Dd7FixvoKBw" Suht lahedad tyybid... lolle leidub. Vaatasime seda teemat... ajaloos tegime mingit kirjutamist jalle. NO ja siis koju.,. ja ss tegin veidike lihasmassis... kaks katekoverdust ja moned kohulihased... kolm v neli... Nyyd ei joua kasi tostagi ja kohul;ihased on kah valusad. Pole midagi teha... tihedamini peab tegema ilmselt. Igaljuhul jah... ootan Charlsei ja siis vist valja... sooma vms.. eks nais, ei tea veel :) Aga jah... elan veel, kell on kaheksa... and its Holiday F*** YEah :)
Happy Holiday everybody :) Tomban minema siit nyyd.. Bye :)

No comments:

Post a Comment