Thursday, March 7, 2013

7.Märts

Tere

Taiesti ulme, 78 paeva veel lopetamiseni, ja juba pm nadal labi. KOik paevad lahevad jube kiirelt :) see oli tosi, et peale aasta vahetust laheb aeg nii kiirelt. Igaljuhul, eile oli test Draftingus, ja yks tydruk oli nii hadas. Meil oli see arhitekti- ja inseneriskaala peale ja meetrisystem ja fraktsioonid ja to tydruk oli nii hadas, kuna ta ei teadnud, kumba poolt joonlaual kasutada fraktsioonide puhul (Inchid) ja millimeetrite puhul. JA pm kuidas ta siis kirjutas, 77 mm oli tema puhul 7 7/10 mm. Sedasi ta kirjutas ja sai nii vihaseks. Cmn, ma pole elusees inchidega tegelenud, ainult metricsystem ja tuylen kohale, teen saja peale ara, ja ta viriseb, et ei saa aru, mis seal ikka. Nu.. jah. Dramas saime tana Scripti. "Romeo and Juliet...and Hamlet too". Taitsa normaalne on, except that I'm Benji. Tegelt taitsa lahe, ja ilmselt laheb lahedamaks veel. No.. minul endal laheb koik normaalselt, paike ja soojus teevad koik paremaks. Kooliga on ainult yksprobleem. Kaia ma seal tahan, aga hommikul minna ei taha, sest ma pean yles tousma ja kes tahab hommikul magusast unest yles tousta ja varki... vb on asi minus aga jah... no ja mis veell... hmm..tana ja eile lihvisin dresser't see oli enne valget varvi, aga Deb tahab uuesti valgeks varvida, veidike muidugi teist tooni ja siis ma lihvin varvi maha ja renoveerin veidi ja siis ta varvib yle, kuigi jah, see dresser on taielik junk, kuna hiina mass toodang, laguneb koost ara ilma juppideks votmata. aga jah, kui midagi muud uudist on, siis eks ma kriban jalle.. Seni kaua, olge tublid :)

"Suudelge mind, doktor!" palub naispatsient.
"Ma ei või," vastab arst. "Arstieetika ei luba meil oma patsiente suudelda. Kui päris aus olla, siis ei tohiks ma teiega magadagi..."//


Mees räägib arstile vastuvõtul:
"Mul on elus kõik hästi, aga adrenaliini on veres vähevõitu. Tahaks teravaid elamusi. Ma olen juba ära proovinud langevarjuhüpped, sukeldumise, kickboxingu, krossisõidu… Nüüd tahaks midagi uut!"
"Otsige endale armuke."
"Mul on neid kolm. Ei aita!"
"Aga siis rääkige kõik oma naisele ära!"  //



Mees kaebab arstile:
"Doktor, mul on naistega probleeme. Ma saan neilt kogu aeg mingeid haigusi!"
"No siis on probleemi lahendus lihtne – seksige kondoomiga!" ütleb arst.
"Kondoomiga? Aga doktor, kas naistega siis enam üldse ei tohi?" //



Naine kurdab arstile:
"Doktor, kui ma rinnahoidja ära võtan, siis tõusevad mu rinnad miskipärast ülespoole!"
"Imelik," pomiseb arst. "Hea küll, võtke rinnahoidja ära, vaatame!"
Naine võtab rinnahoidja ära ja rinnad tõusevad.
"Doktor, mis diagnoosi te panete?"
"Nii, nii! Võin teile kinnitada ainult ühte – see on nakkav!"  //



Naine tuleb arsti juurest ja räägib mehele:
"Kallis, arst ütles, et mul on elada jäänud vaid 7 – 8 tundi. Lähme õige mõnda kallisse restorani, pärast võtame viietärni hotellis toa ja..."
"Einoh, muidugi, hakkame aga laristama jah!" vastab mees. "On sul ikka meeles, et mina olen ka homme veel elus..!" //

No comments:

Post a Comment