Saturday, March 23, 2013

23.Märts

Tere teile koigile.

Aeg lainud kiirelt. Olen siin juba peaaegu 2 kuud olnud, vaga lahe. Eelmine laupaev kaisime synnipaevbal, kohtusime uute inimestega. Vaga lahe. Terve nadal koolis, Draftingu opsile opetan, kuidas kordinaate maarata, kuna tema on sellega ilmselgelt hadas. Vaga lahe... noojah... MIdagi vaga erilist juhtunud pole. Sain eile hinnetelehe, koigemadalam hinne oli 70 Topas, mingid lollid testid. igaljuhul jah,. Pidime tana randa minema, aga ei aanud minna, igalpool kenasti vihma sajab, seega ilmselt jargmine nadal, eks laheb. Meil praegu siin kah aikest loob ja sajab. Eile olime Bethi juures, terve pundiga, vaatasime horrorit telekast, Hansel and Grethel or sth like dat. Aga ainus mida ma kuulsin, oli mingi ulme karjumine. igaljuhul jah, ei olnud minuarust midasgi erilist, suhteliselt mottetu. Igaljuhul koju sain tapselt 1, tegelikult polnud ma seda teed kunagi kondinud, pm lihtsalt maletasin kaardi jargi teed :D:D aga jah, lahe, Tsauka nyyd... MUl endal laheb muidugi hasti... saaks kindlasti paremini, aga koik hasti. Tuba sai varvitud ja koik hasti. Kaisin kaks korda kinos see nadal. MIngis muuseumis kaisime kah, kinda igav aga saab hakkama. IGaljuhull tsau! lge tublid
Aa... tumblingus maangusin peaaegu peaees porandal. V ma ei tea mida ma tegin, aga kuidagi kahtlaselt... batuudilt peaaegu maha, onneks peatusin aarel.. ja koik kenast korras, aga tydrukud nagid ja Khalil kah ja tydrukud kiljusid. Seems like God is with me :)

Arst patsiendile:
"Teil on keelatud joomine, suitsetamine, juhuvahekorrad, kaardimäng..."
"Näib, et siin on käinud ka mu naine!" pomiseb patsient süngelt oma nina alla.// 



Arst haigele:
"Niisiis, täielikult on teile keelatud alkohoolsed joogid. Mitte suitsetada. Keelatud on seksuaalelu ja teleri vaatamine. Mingil juhul ei tohi te õhtuti restorani minna. Ka spordivõistluste külastamine on rangelt keelatud."
"Doktor, kui kauaks see kõik keelatud on?" küsib hirmunud patsient.
"Seniks, kuni olete oma arved tasunud!"  //




Arst helistab patsiendile:
"Halloo, härra Müller? Te pidite ju juba mitu kuud tagasi uuesti minu juurde tulema. Kas te ei tea, et närviprobleemid nõuavad pidevat tähelepanu?!"
"Tean küll, aga ma juhindusin teie enda korraldustest."
"Kuidas minu korraldusest?"
"Noh, te ju ütlesite, et tuleb vältida nõmedaid inimesi, kes mind ärritavad!"//




Arst patsiendile:
"Te peate iga päev tegema kasvõi lühikesegi jalutuskäigu."
"Doktor, aga mis ajal te soovitate mul seda jalutuskäiku teha?" küsib patsient. "Mulle endale sobiks kõige paremini hommikul, kohe pärast seda, kui olen posti laiali kandnud."  //




Mees on arstlikul läbivaatusel. Arst võtab kätte haamrikese reflekside kontrollimiseks ja ütleb:
"Nüüd kontrollime, kas teil on närvid korras."
"Mu närvid on täiesti korras," röögatab mees, "aga teie pange see kuvalda ära!"//






No comments:

Post a Comment