Tuesday, March 12, 2013

12. Märts

Tere... MA ytlen ausalt ara, ma vaga kirjutada siia midagi ei vinna, sest lihtsalt ei vinna. American Dad's oli,, Yks tyyp, pereliige, tulnukas, lopetas ylikooli ja lopetamisel oli ainult pereema ja siis tulnukas kohe kysis, et mis asja, kus teised on ja pereema pani:" They said, they wanted to come but they didn't, cuz they didn't want to." KEs saab pihta, see saab kes ei saa, eks votku aega ja olgu tubli. Tahaksin jagada veel yhte vaga sydamelahedast syndmust, mille osaliseks sain tana Powertools' tunnis. Nimelt istusime tunnis, ja ootasime, et see labi saaks, kuna tunnitoo oli valmis ja siis opetaja kondis mooda, tahenda, jai kahe reavahele seisma.. raakis midagi... molemas reas istusid poisid, mina, yks mehhiklane yhes reas ja teises kaks teist tyypi, ja siis ops korra seisis ja tahtis midagi raakida ja jarsku tunneme, mingi johker munakas tuleb yles, ops konnib kavala naoga minema. Lendasime kiirelt pysti ja klassist valja. Tundus, et tal vist midagi lohkes. Igaljuhul jah... PYhapaeval olin yksi kodus... skypesin Kristiga (Napritsoniga) ja siis kuna keerati kella, siis mu ajataju oli segi ja magasin, kirikusse ei lainud. MUidugi olin ma yleval. JA siis ma moltesin, etnad varsti tuelvad ja lopuks joudsid koju alles seitsme aeg.. seega lahkusid 9 ja tulid tagasi 7. Terve paev olin vaba. olin ouyes ja vrki sest lihtsalt ilm oli vorratu.. Anywho... laupaeval vb synnale, yhel prantsuse tydrukul synna... sweet 16 :) JA ii ongi... elu lahe, vaga mahe... ja koolis sain kahe.. Pakaa :)///

Naine pöördub arsti poole palvega ravida tema meest, kuna see joob liiga palju.
"Kas teie mehel on mingi suur soov, mida saab täita?" küsib arst.
"On küll," ütleb naine.
"Siis minge koju ja öelge mehele, et kui ta joomise maha jätab, siis täidate tema salasoovi."
Koju tulles pöördub naine mehe poole ja ütleb:
"Kui sa joomise maha jätad, toon sulle iga päev pooliku!"//

























Arst otsustab lasta oma õueteele uue katte panna. Kui töölised on plaatide paneku lõpetanud, hakkavad nad ühenduskohti mullaga katma.
"Ah nii!" vihastab arst. "Nüüd matate te oma lohaka töö mulla alla, et keegi seda ei näeks, jah?!"
"Jah, selle poolest on meie ametid väga sarnased," vastab brigadir.//



 











Nyyd peaks piltidest piisama moneks hetkeks. Raagiksin ara selle kah, et meil dramas on naidend vaja esitada, ja valisime tana naidendi valja. Kasikirja lugesime ka labi, homme ilmselt hakakvad esinemisproovid vastavalt soovile naidendis. Eks nais, kuidas laheb... aga jah...

Arstikabineti uks avaneb ja sisse astub keegi mees:
"Tere doktor, siin me siis nüüd oleme."
"Kes need meie on?" küsib arst.
"Noh, mina ja mu paeluss!"//


"Mis siis ikka – õnnitlen!" ütleb arst patsiendile. "Teis sündis uus elu!"
"Aga doktor," lööb patsient üllatusest käsi kokku, "ma olen ju ometigi mees!"
"Noh, ja siis? Paelussidele, kas teate, on see nüüd küll täiesti ükskõik..." //


Mees arstile:
"Doktor, pärast pulmi on mul tekkinud nägemisprobleemid!"
"Milles need väljenduvad?" küsib arst.
"Ma ei näe raha!" //




No comments:

Post a Comment