Wednesday, January 23, 2013

23. Jaanuar

TereTere pardipere

Alustan reedest, pole vaga aega kribada olnud, aga okeih. Pohiliselt lugu nii... reedel olin paeva kodus, selleparast, et meil olid majas kolijad ja vrgid... nemad hakkasid. Asju pakkima, kuigi raakisid paljupalju. Yks tyyp isegi ajas narvi vahepeal... Aga juhtub. Nii, see oli reede, laupaeval tulid tyybid jalle varakult ja hakaksid edasi pakkima. Mingi pool kahe aeg lopetasid. Siis oli maja tyhi. Panime asjad kokku ja tombasime minekut.
Esimene ohtu ehk siis laupaeva ohtu, olime New Jerseys... mingi hotell oli, ohtust soime Philadelphias... mingi ma ei tea voileiva vrk. Double Cheese Stake :) Suht hea oli, ja siis soitsime tagasi hotelli. Jargmine hommik laksime Philadelphiasse, nagime Liberty Bell' kah, ja siis vaatasime ringi suht normaalne linnake on, veidike tuuline. Olime mone tunnikse seal, ja siistagasi hotelli. Votsime asjad ja randasime edasi... nyyd siis juba Maryland? Ma loodan.. vist oli ja siis laksime Washingtoni. Seal soitsime metrooga natuke ja joudsime kohta, kus oli koigile tuntud Valge maja. See oli 20. Jaanuar, see koht oli inimesi. Ma katsun mingi aeg lisada pilte kah, ja siis saab aimu, mida ma nagin, kuigi jah. Ja siis hiljem mingi aeg jalle koju, soime ennem midagi, mingi Diner oli, eriline koht eriti polnud. ja siis hotelli ja magama. Esmaspaeval midagi erilist me teha ei saanud, soitsime mingi kaheksa tundi. Peatusime South-Carolinas. Hotellis jalle, ma ei maleta, kas me tegime sel ohtul midagi v ei. Aa... laksime restorani. Seafood... see oli vaga hea... ei joudnud koike ara syyagi. :) Jah... suht hea oli. Jargmine paev, 22. Jaanuar oli siis viimane ots. Soitsime Kohta, nimega Savannah... Ma loodan, et see oige viis kuidas kirjutada... Seal oli meil louna, vaga hea toit oli seal kah, soime punni ennast, ma juba vaikselt lahenen 90 kilole... 88 oli viimane kord kui kaalusin :) See linn oli lihtsalt nii vorratu, kena koht, palju palme, paikseline ja soe.. Tosiselt hea koht kuhu minna... aga lohn oli nagu Kehras.  Selle tundsin kohte ara. Aa... muidugi oli selle hotelli juures soid ja vrke kus olin.. ja seal oli alligaatoreid... isegi silt et ei tohi toita alligaatoreid jne... blablabla..
Igaljuhul soitsime Siis siia, Valdostasse..ja see oli lahe. Kaisime maju vaatamas.. ja vrki, Vaga lahe aga lahe... inimesed nii viisakad siin lounas jne... Ma ei tea, mulle meeldib, ei kujuta ettegi et peaks New Yorki minema tagasi... aga saab hakkama. Eks nais, mis saab... igaljuhul mulle see place meeldib.. Ja tana lahme veel maju vaatama. Aa,, eile kaisime Mexico restoranis, ja toit oli hea, teenindus hea ja kiirelt sai toidu katte. :) Heahea.. aga ma kaon nyyd. tsauka. Take care :)

No comments:

Post a Comment