Thursday, January 17, 2013

17. Jaanuar

Hello... igav on, istun arvuti klassis. Homme hakkab siis pakkimine pihta, Vaike reisuke Georgiasse.. labi Washingtoni, New Jersey jne... Midagi erilist. Hiljuti sai mul 4 kuud tais, tapsemalt kuuendal jaanuaril, seega 11 paeva tagasi vms. Viisin opikud kooli tana, kott oli 20 kilo, kui mitte rohkem, imestan, et vastupidas. VANSi ei tasu alahinnata :) Teinekord panen raskused sisse. Ja siis laupaeal laheb soiduks, eks nais, vb tulen veel NY tagasi, aga vb jaan sinna, ilmselt sinna, seal soojem jka vrki. Paar paeva tagasi oli meil lumi taiesti kadunud, aga yleeile oosel tuli tuimalt ja eile jai sp kooli algusest veidike ara. Pidime 2 tundi hiljem minema, sest nii jube lumi oli, juhuu... mulle sobis. Lyhendatud tunnid. Kella kymnest hakkasid tunnid ja kolmest olid labi kenasti.. OUjeah.. kodus pakkkisin veidike ja siis niisama telkut. Praegu on mingi teadaanne, ja kohe hakkab suur test. Jargmine nadal kenast vaba, mina lihtsalt puhkan. Yhesonaga, ilmselt ma online ei ole, paris mitu paeva, vb nadal, aga kui olen, siis kriban, aga jah, vb mitte niipaev.. seega.. olge tublid, pead pysti, selg sirgu.. ja korras. Vb mingi aeg lisan pilte kah, kui vinnan, vb mitte... Pakaa :)

No comments:

Post a Comment