Friday, February 8, 2013

8.Jaanuar

No tere :) 
Ma pole viimasel ajal vaga magada saanud, kuna igapaev tuleb uni alles oosel yhe aeg ja arkama olen pidanud viimased kaks v kolm paeva umes 7-8 hommikul.
VIimased nadalad, kolisime ja vrki. Tulime siis Valdostasse, olime mingi aja hotellis, aga kui maja valja valitud sai, siis hakkasime sellega tegelema.
Lyhike jutt pikalt.
Tulime majja, rentisime valja, Yks tuba oli roosa, teine beez jne. oli vaja koristada jnejnejne. Seega, koristasime, varvisime toa ara, kollaseks tegelikult, ja monus valge on seal toas, ss ma motlesin, et tahan endale seda tuba, ja saingi. Eelmine kolmapaev tuli siis moobel. Hakkasime seda lahti pakkima. Mina olin see tyyp, kellele anti paber ja pliiats ja pidin markima. Markisin yles numbrid, mis olid kastidel ja mooblil jne :) juheii :) kaks paeva pakkisime asju, aga asja sai. Nyyd pm valmis. Garaasi varvisime kah ara jne,
pm toad valmis...
Bassein on kah aga see oli alguses nii rokane, ei tea, millal viimati puhastati vist... oot.. tana on reede siis viimane kord oli mittekunagi. Ja nyyd kaiakse igapaev...basseini puhastamas, laheb aina paremaks. yhesonaga, kolisime, siis oleme koristanud, koik toad on puhtaks tehtud ja varki. Kolm nadalat tapselt ei kainud koolis, aga tana lopuks sain kooli {:):):){}(:(:(:} Ja siin see algab:::
Kool algab 7.30... juba. 10 minuti tee :) JA neli tundi on :) 90 minutit on tunnid. 

Esimene tund on Draama, sinna ma veel ei joudnud, kuna kaks neiut naitasid mulle kooli ja vrki ... Is nice :)
Teine tund oli CAD, seal oli ainult 5 opilast. Taitsa normaalne, muidugi, kui valja arvata see, et opsil oli probleeme minu nime ytlemisega. Seletan talle tapselt, et Aivar ja ta ytleb Aiva.. nagu mida :::???
Kolmas tund oli Intro GYM, Stunts and Tumbling. Opitakse saltosid ja vrke tegema. ma vaatasin, kuidas tydrukud tegid seda, ja olin lihtsalt suu lahti, aga ma saan koigega hakkama ;)
Neljas oli mingi vrk, Powertools, ehitatakse ja vrki. See oli lebo, pohimotteliselt lihtsalt passisime 90 minti tunnis, vaatasime mingit filmi, ja ma olin nii vasinud, et oleksin maghama jaanud. Siis tulin koju, neli tundi ainult, koju, hea rahulik konnak, 10 minti kuskil. Homme tulevad Debbie ema ja ode siia, tema ei tea. Tal tana synna. IGaljuhul jah, vaga lahe, kovasti parem kui New Yorkis. Varsti teen saltosi ja vrke ja naitlen ja disainin ja koik nii, nagu tahan. Ciao for now :) Olge tublid ;)


No comments:

Post a Comment