Friday, November 9, 2012

9.November

Heloou

Nii, viimastel paevadel koik suht sama, mis alati. Kool ja kodu... aga jah, eile kaisime mulle teist peret vaatamas... sest Deb ja Charles lahevad NAdalaks kodust ara, ja me ei saa kaasa minna kuna me niigi palju koolist puudunud ja tuleb kohe jalle puudumisi, seega lahen teise perre ajutiselt ja nina kah aga mitte samasse, onneks :)  Igaljuhul jah, kondisime tanaval, ja majad olid sellised, nagu New Yorksi, kivist ja nagu filmidest nahtud.. Vaga monus tunne oli.. Saime siis kohale. MA nimesid ei maleta veel, aga kyll meelde jaavad. Maja oli kolmekordne, minu tuba kolmandal korrusel.. Ja tunduvad ilgelt lahedad inimesed olevat. Nagin enda toa ara, vaga suur... veidi jahe, aga monus ja minu toast on monus vaade linnale, eriti ohtul, tuled paistavad ja vrki.. Eile vaatasin, ss motlesin, et tahaksingi sinna jaada. Ja mis eriti lahe on, pereisa kysis, et kas ma vajan arvutit koolitoode jaoks, ma ytlesin et jah, ss ytles pereemale et peaks talle panema lauale IMACi, saab asju teha! Oujeah, see on midagi minu jaoks.. .eeks nais.
Homme lahen sinna ja ei tea tapselt mis paev tagasi tulen... tahaks juba minna. :) Ja siis sain teada et jargmine kuu vist mineks New Yorki kah, juheii :) Esmaspaev on ka vaba, oujeah, Its gonna be awesome :) OK, mul pole midagi rohkem siia kirjutada, koik on hasti, elu on jarjel ja koik laheb aina paremuse poole, kuigi jah, ulmet und nagin tana.. Soitsin bussiga, ma ei tea kuhu, aga nagin kuskilt telost v telekast v kuskilt, et keeristormid igalpool ja jarsku oli yks meie bussi korval ja soitis bussi sisse ja buss lendas taiega teel valja. Ss tuli rong, ja motlesime, et laseme rongil bussi teelt ara tommata, ma ei tea miks kyll ,aga siis tuli jargmine keeris ja lennutas jalle bussi.. JA siis olime metsas, ja mingi marutobine hamster ryndas mind,,, vaga julm, ma olin nii hirmul.. midagi oli veel, aga ei maleta.. Ja siis nagin, et keegi andis mulle raha, v midagi sellist,... lugesin seda ja siis arkasin yles.. KAks erinevat asja, ei tea miks neid nagin, aga pole hullu :) okeihm, kaon nyyd, elu vajab elamist.. :) Tsauka :))

No comments:

Post a Comment